Sunday, February 6, 2011

Tempat kita kat situ jugak nanti.

Semalam pergi kubur atok. Manjoi, ipoh.

Ya, aku tau setiap yang hidup pasti meninggal tapi aku rindu. rindu tengok opah 'berjerit' dengan atok. rindu tengok atok pakai smartsmart even pergi kedai depan. rindu atok merepekan.

and setiap kali ke sana(kubur) aku makin takut dengan diri aku. dengan mati to be exact.
Banyak dah ke pahala? Solat aku ni terima ke tak yelah sometimes terlewat, sometimes tak khusyuk. Or like something yg aku ingat biasabiasa tapi actually it is a dosa or atmost makruh. Hmm.

Dah duapuluh tahun aku hidup ni, aku taknampak improvision diri and success yg boleh dibanggakan sbagai khalifah, anak or student semualah. Yg aku dapat and buat cuma yg sederhana. Moderate. Okay.

I know its not enough to enter the jannah dgn suci. Tapi. aku selalu lagha. selalu tak istiqamah. selalu tak confident. Haih kalau lah aku tak all the taks above. Kalau ehh.

Azam: to be a better person? Cliche.
Firstthingfirst, nak khatam tafsir quran. :)

Okay.

Alfatihah atok. :')



ps: jaga hati jaga emosi.

No comments: